Obligatriskt marknadsbesök

har det blivit idag. Höstmarknad i Eslöv.
Barnen köpte varsin liten grej på barnloppisen & åkte några karuseller.

Jag försökte vinna en mjukisgroda med en gripklo, misslyckades ... MEN min syster lyckades fiska upp den och GAV den till mig ♥

Sen gick vi till stadens godisaffär och köpte lördagsgodis.

I kväll ska vi till restaurang och fira svärfar som fyller 65 år.

---------------------------------

Bellas läkarbesök blev rätt ok.
Trots att hab än en gång visat att deras intresse och medkänsla är i botten.

Vi föräldrar har höjt medicindosen, trots stora protester från habiliteringen. Så vi har turats om att köra och petat i henne tabletterna varje morgon.
Det är kanske snabbt att avgöra men vi har fått mycket god respons från skola och boende redan !!

På måndag ska vi träffa läkaren från hab ( en ny läkare som vi aldrig förr sett ... igen ... som vi ska övertala & bearbeta och informera ..... *suck* )


-----------------------------------


Kommentarer
Postat av: Christina/Tina

Hur gick det mötet? Låter jobbigt. Hur märks habs oengagemang? Vad svarar de på det?

Berätta gärna, du vet jag läser/lyssnar. <3

2011-10-01 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback