Prova på

Några fullspäckade dagar har jag haft, inte nog med att jag jobbat min vanliga tid jag har också provat på två nya fritids-intressen !!

I går Tisdag - Bågskytte !!! KUL ! Frisk luft, aktiva tränare och trevliga lagkamrater !
Både William och jag sköt, kanske blir en bra familjeaktivitet ??
Inskriven och ska definitivt dit igen !!

I kväll Onsdag - Linedance i Lund. Therese ångrade sig i sista stund och hängde med ändå, fast hon först sa; Men herregud.. NEJ... :)
Det var svettigt och kul. Fyra olika danser lärde vi oss. De två första kändes ok, den tredje blev jag totally lost och kom av mig hela tiden !!! Fjärde och sista kändes ok. Vi fick tyvärr gå en stund innan passet var avslutat för att hinna med vår buss hem.
Om jag ska dit igen ?? Vet inte, det var ganska svårt och vägen dit och hem lite omständig utan bil.
Ska träna vid YouTube och fundera på saken !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback