Rapport

Veckan har varit bitvis tung, ett tag var jag på väg att skriva på pappret och lämna arbetsplatsen på studs.
Mina öron driver mig till vansinne och barnens höga toner får mig på gränsen till nervsammanbrott. Jag har iallfall bokat en tid på Hörselvården, första tiden dom hade var 3 Oktober.

Jag har också haft ett jobbigt samtal med Izabellas lärare vilken slutade med att ett stort akutmöte planeras på Måndag. Maktlös, ledsen... Stackars barn, oförstående omgivning ... Läser på inför mötet så jag kan gå dit med stryka och kunskap !

När jobbet kändes tufft satt jag och läste igenom platsannonserna på platsbanken. Jag skrev ihop en ansökan om personlig assistent varannan helg. Skickade iväg den OCH igår hade jag fått ett mail att dom gärna ville se mig på anställningsintervju ! Åhh så roligt ! Två pass varannan helg till en början under sex månaders tid.

-----------------------------------------
Idag har jag och sambon plockat undan våra utemöbler. Tror inte vi kan använda dom mer detta året tyvärr. Fick plockat lite i friggeboden, kört en full bil till tippen.
Tyvärr är huset ännu inte färdigmålat så det blev till att stuva in de sista hinkarna färg i tvättstugan IGEN ! Det rummet kommer väl alltid se ut som en lagerlokal. Färgen kan inte stå ute om det skulle börja frysa, boden har ingen som helst isolering.

Nu blir det lunch, köttbullar & pommes. Sen ska jag ta tag i tvätten som behöver vikas och läggas in.

Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback