Vad jag lärt mig på semestern ...

 - Mitt lokalsinne är sämre än jag trodde. Vet inte hur många gånger jag krockade med sambon när vi gick ur hissen bara för att jag glömde vilket håll jag skulle svänga åt !!!!

- Smurfarna heter på Spanska Pitufos !

- Britter måste vara de störigaste turister som finns ! Högljuda, gapiga och väldigt irriterande dialekt.

- Man ska inte prata högt på hotellbalkongen eftersom man inte vet om grannarna är svenskar. Vi var svenskar och fick höra detaljer om grannarnas sexliv, som förvisso var ganska underhållande.

- När man nästan är 40 är man en kärring !! ( även detta diskuterade våra goda svenska grannar )

- Jag har hittat något jag är bättre än sambon i... POKER !! Las Vegas here I come !

- Att packa ner träningskläder till semester på Gran Canaria är onödigt. Backarna är FRUKTANSVÄRDA och hotellet har väldigt bra vattengympa.

- Engelska versionen av Honky-tonky är mycket bättre än den svenska.

- Jag har VISST barnasinnet kvar !! Satt bänkad varje kväll 20.30 till barnunderhållningen/minidisko OCH jag tyckte om det.



PS Vi har haft 26-30 grader, solsken, god mat och alldeles alldeles underbart


Kommentarer
Postat av: Budda

Hahaha! Du ska inte börja skriva krönikor eller köra stand up? förjust

2011-09-10 @ 01:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback